18 January 2011

Makan2 sama Besday Boy...=)

Sebelum mula citer...tepek gambo Isteri dan Anaknye...hehehhe...aku le..ngn Zafran...ehehehe..=)



ni la besday boy nya..a.k.a. suami kesayangan aku...hr ahad hr tu..besday die..yg ke berapa..tk yah tau la erk..sape2 yg tau tu...senyap2 je la erk..ehheheh....dah kebetulan jatuh hr ahad...aku sbgi isteri belanja mkn jelah....nk bg hadiah...tk tau nk beli ape..tu nnt la..insyaallah ade...nk beli kek..si abi ni tk brp suke mkn kek...so kite banje die makan....pilihan kt mana semua die pilih...yg bayar je aku le...hehhehe...=)

kitorg g S.Alam...ke Plaza Masalam...ala tmpt adun mana ntah...yg jatuh dr opis SPRM tu...kan kecoh dulu....dan opis si abi ni pun kat Plaza Masalam...so aku sll g sana...so dh tau tmpt mkn mana yg best.... kedai yg aku g ni je...aku tk rasa lagi...si abi byk kali rasanya...nama tmpt tu Pak Long Kopitiam....erm ok la..mknn die....leh diterima la tekak ni...yg best ade dim sum...mmg cedappp...ehheeh.....=)

ko tgk 2 hero nih...tk berkelip tgk pompuan...ade bdk pompuan lalu..sama je pndg...mmg bapak borek anak rintik...huh!!..ehhehe=)

smbl mkn...sambl bwkla si zafran ni jalan2...zafran ni kalau dpt jalan2...mmg senyap....bukan main seronok...mana taknya..seminggu dok terperap je kt umah..sekali keluar...mulut tk leh diam....mcm nk berckp..tp tk pndi lg..ehheh...die skrg dh pndi mintk ajak jalan....lau tk jalan dlm seminggu tu...tau dh cara die merengek...hahhaha...bila dpt kuar...senyap....mmg tk meragam lgsg ah....bijak anak mama ni erkk....ehehhe..=)


tu die....excited lebih...ng tgn pegang tisu...zafran ni mmg suke main tisu....ehhehe...dh becar anak mama ni...24 hb. nnt genap la anak aku setahun....ee...tk lama je lagi....hehehhe...Alhamdulilah...=)

dan aku yg sibuk gak nk bergambo...lama tk tepek muka sendiri maaa....mesti korang rindu kan...huhuhu.....besday aku lmbt lg...korg nnt jgn lupa erk...ehhehe....dan kepada suami ku tersyg...jgn lupe banje ena nnt besday erk...hhahhah...nk kek besar2...ahaha...=)



last sekali...gmba aku ngn my lovely hubby....sori arr...ade gegarann kt gmba ni...mmg pyh nk ambik gamba aku ngn si abi ni...aku mmg kaki posing..tp abi...susah ckit...lau nk ambik gmba berdua mcm ni la...si zafran lgsg tk nmpk...hahahhah...

k la korang....nnt aku update psl mkn2 kt PULLMAN hr tu erk...k cauuuuuuuuuuuu...=)

2 comments:

eMMe said...

hehehe..sunuk je tgk gambar ko...
hepi je...
muga ceria selalu beb...

::.GeiNa.:: said...

tq emme....ala..ko pun ceria gak kan...sama je lah...
kite sama2 happy erk..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...