21 January 2011

Kembali Kerja..

Salam....

hari ni cam biasa aku keje...smlm yg bercuti semua rehat kan...aku cuti..tp kene keje...mcm tu baik tkde cuti kan...tp yg best keje time cuti umum dpt ot double triple....tp satu hr je la..lau lah dpt buat sebulan tu lima hari...br lah btl2 masyukkkk kan...ehheheh...=P

hari ni pg2 dtg keje dh buat aku nk marah....tp under control lagi...tp mmg tk puas hati la...lau die buat....org tk bising2 kan...tkde la nk kecoh2...tp lau kitorg yg buat...semua tk betul...kech satu opis..pastu canang2 citer yg btl nth tak...ermmm...mcm tu la manusia kan....ade je bende yg die nk dengki...tp tk sedar die lg teruk....ermm nth la...lau igt2 balik mmg sakit hati...tp nk wt cm ne...citer pun kene balik kt kite..bukannya nk bg advise ke..nk tolong ker...lg dikondem nya...ermmm...mcm ni la ragam manusia kan....

tu psl la...prinsip aku satu je..biar lah org buat kite...jgn kite buat org...org yg buat kite tu kene balik nnt...tp lau dh melampau sgt...aku meletopppp gak...ahhahah..=D

ha...kan aku dh membebel pg2 ni....nasib baik bos besar tkde..tk cehat plk...lau tk mmg lg tensionnnn....kkdg terpk aku ni mmg jd mangsa utk kesenangan org...eee bosannnn...lau aku tkde diorg susah...lau aku ade..tk yg nk pening2 pk..sbb aku ade...tkpe....aku diam kan dulu....nt tiba masa...tau lahhhhhhhhhhhhh...=&

k la...nnt update lg...cauuuuuuuuu..=D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...