25 January 2011

Haiii....=D

Salam....

hari ni aku kembali bertugas cam biasa.....pagi2 td aku da dpt sms dr someone yg sakit mata bila baca....kt umah lg tu...bila baca rasa cm nk mrh2 je pg2 ni...haisshhhh.....

kelam kabut dibuatnya...smpi opis tgk2 seperti biasa je....kite ni punya la kelam kabut...mcm big boss ade...smpi2 upanya die tkde...haishhhh...mmg rasa menyirapppppppppp....tp under kontroll....sms berbunyi mcm nk on time....upanya tidakkkk....mmg penuh kesabaran.....sabor...sabor....=& grrrrrrrrrrrrrr..=(

aku dh tk tau nk buat cm ne...bende dh tk de kan...nk cari celah mana????..ermmm..

tiba2...lepas rehat td..officer aku call..die minta maaf kat aku byk2...upanya bende yg dicari2 die simpan dlm drawer die....tk perasan katanya....tkpe laa..aku tk mrh ponnnn...dn tk kisah ponnn..sebab keje aku da settle...nk kata ku ilangkan tidak...so...aku tk kesah....=P

janji dah ade bende tu...lega ckit hati ni..lau tk ade je yg nk buat aku pening....pg2 mintk cm nk skrg..padahallll...ishh mls la nk pk..janji da jumpa...tkpe en. dot.dot...dot...sy tk mrh encik...tp sy mrh kt someone....tp tkpe la...mrh kt cni je lah....pendam...pendam....=D

janji encik kata nk banje tu sy setuju...baru leh senyum...hahahha...=D
jgn lupa tau.. En. dot..dot..dot...

k cauuuuuuuuuuuuu....luahan hati sorang insan bernama...aku...ehhehe..=P

1 comment:

lily lotus said...

ekekeke..berbaloilah angin pepagi pun, ada org belanja nanti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...