14 January 2011

KOIR BKPP 2011..=)

Salam korang....akhirnya...dpt gak aku tepek gambo koir ni...kecik pon kecik la...hehehe...=)

ni la antara barisan koir dr bhgn. Kabinet....semua orang baru...aku je orang lama...igt lagi 5 thn lepas...aku slh sorg koir BKPP masa tu...duk koir dpn PM..masa tu Tun Pak lah yg jadi PM...dan skrg 2011...sekali lg aku duk depan tu koir depan PM baru iaitu Dato' Sri Najib Tun Razak...=)

nak wat cm ne....kabinet ni memerlukan aku utk nyanyi koir...so nyanyi je lah....org lama la katakan...tp muda lg ok!..hehhe..=)

ni la SUB aku...TKSU a.k.a bos aku kan tkde..g bercuti ke obersea...so SUB je la yg ade...blkg tu semua SUB2 la..a.k.a. bos aku jugakk..=)

yg ni pun bos2 aku jugak....=)

nmpk tk aku tu...tgh lead lagu maaa...w'pon 2 rangkap je...tp hazab nk membawanya tau...dah le depn org ramai...fuhh...berpeluh2 dibuatnya....nasib la tk sumbang sgt...ahahha...=P

Semangat Kami Semua....hehehhe...=)..Go..Go..Caiyok BKPP..=P

Senyum meleret cikgu kesayangan kami nih...ishh..syg ker???hehhe..=P
ni la cikgu yg ajar kami berkoir...w'pon sekejap tp...Alhamdulilah...berkesan semua...TQ cikgu Bad...lepas ni leh ajar vokal kt kami plak erk...hahahha...love u la cikgu...=P

masa ni tgh bersdia utk melontarkan vokal yg tk berapa sumbang...wakakakka...=)


best tk layan gambar..hehehe...Alhamdulilah...selesai sudah misi kami berkoir depan PM ngn org ramai dari semua agensi bawah JPM...kire perhimpunan bulanan JPM la ni...w'pon suntuk...tp kami berjaya membawanya.....dgr sendiri cam sumbang..tp diorg kata tk...lagi puji ade...Alhamdulilah...kite berjaya lah tu...hahahha...=)...pagi2 tu mmg tgk cuaca cam nk hujan...dengan mendungnya....tp tkde angin...tu yg kepanasan kami kt depan tu...siap peluh bertitik2 jatuh ke bumi...hahahah....=)
apepun terima kasih kat semua yg terlibat dlm koir ni...kite kite berjaya membawanya dengan baik...Alhamdulilah....tq gak kat cikgu Badrul...byk mengajar kami smpi kami berjaya..hehhehe...lenkali ajar lagi erk...pada pihak pengurusan pun byk beri kerjasama....time kasih erk....especially sponsor kami mkn kt PULLMAN, Putrajaya....tq semua...
nnt aku upload gamba kitorg mkn2 kt PULLMAN k....k la..cauuu..=)

1 comment:

eMMe said...

syok la ko~ perform mase perhimpunan bulanan, ni la yg aku tak sempat nak buat mase kat Kabinet, rinduuuu laaa geina...aku kenal ko, wati, pn fara, pn farizah, en azman n en zaini, lain2 sume baruuu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...