13 January 2011

SPONSOR....SPONSOR...=)

Salam korang.....lg bape minit nk kul 11.30 mlm....aku tk tido lg...sbb mata tk ngntuk lagi la....dua hero kesayangan aku dah selamat dibuai mimpi.....aku nnt2 la...kul 12 lah br tido....ehheh..=)
sok aku keje....so ape agenda esok di opis kan...yg bestt...bos aku tkde..kan hr tu aku ade bgtau die tgh cuti g obersea....blk cni isnin depan kot...tp die msk keje hari Rabu...so esok wt minit bersama ngn SUB(B)....so budk2 pejabat die la byk wat....belah pejabt TKSU light2 gitu kejenya...ehhehe....tu psl la..aku leh EL hr ni...lau TSM ade....tk dapek la aku nk settle kan urusan penting hr ni....apepun tq to NanaRahman....memahami ape masalah aku hr ni...hihihi..=)
paling besst esok..ade officer aku nk banje aku N the Gang KOIR....hahahha...beshhh nya....kt PULLMAN Putrajaya...wahhh...lg manyakkk SYOOKKK WOOOOO...hhhahahha=)....
Isnin hr tu kan JPM wat perhimpunan bulanan....tukang nyanyi lagu yg sedap2 kt dpn PM team koir dr BHGN. aku...KABINET.....rasa time nyanyi tu cam sumbang je....tp bos2 aku cakap beshh persembahan koir kitorg...ahhaahha....dlm hati ye ke???...ahhahha..lntk la..janji sedappp...hahah...dan dgn itu kami disponsor utk mkn2 kat PULLMAN....hihihi.....Alhamdulilah....rezeki maaa....=P
k la korang...nnt aku tepek gamba masa aku koir hr tu erk....sok2 la aku smbg update lg....k..
see u tomorrow n update2 terkini....k cauuuuuuuuuu....=

6 comments:

eMMe said...

best nye koir, aku rinduuu nak koir same kowang, eh?! penah ke aku koir dgn ko n kabinet????cepat2! tempek gambar, wah! makan free gituu...makan utk aku skali...nyummmm!

::.GeiNa.:: said...

heheheh,,,,,tau tkpe...dulu sll nama ko msk koir...tp disbbkan ko bz...mesti ko tk trn latihan...

sat g erkkk....aku nk upload dr perkongsian..ehhehhe...=)

eMMe said...

aku rindu KABINET ktika ini....huks~

~MrSShamSul~ said...

ko tgkla..kang aku n kak yati makan kat pullman gak.. sebelah meja korang.. nak dating berdua ngan kak yati..hehehe.. mana aci korangje pegi

::.GeiNa.:: said...

NR...hahahah.....ok la tu...nnt kitorg join ko dating ngn kak yati..ehhehe..=0

::.GeiNa.:: said...

EMME....MEH LA MSK KABINET BLK..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...