07 January 2011

Mood OK..=)

Salam korang....hehhehe...morning.....ape citer????aku cm ni je la....psl tkde mood smlm masih tk ok lagi....kene dipantau hr ni lagi....ehhehehhe...=)
ermm tk tau nk story ape.....nk smbg citer psl pemain bola sepak Kebangsaan Harimau Malaya .aka. Selangor...iaitu ASRARUDIN PUTRA OMAR...ehehehe....
mesti korng pelik kan...knp la aku nk sgt story psl Asrarudin ni....tk malu ahhh..dh ade laki nk citer psl lelaki lain....mesti korg kutuk aku mcm tu kan.....eh aku pedulik hape....nk citer hal ape pun...suka hati aku la....BLOG aku Maaaaaaaaaa...=P
aku citer pun sbb aku kenal Asrarudin ni...kn aku ckp die skmpung ngn aku....tp tk la kenal sgt...tp mak die...pak2 sedara die, atok nenek die semua aku kenal....sbb atok die jiran pak mentua aku...kt Taman Bayu, Kuala selangor...umah die kat Bandar Baru Kuala Selangor....so my lovely hubby kenal sgt dak Asrarudin ni....dulu si asrar ni masa kecik2...selalu die usik...main2 ngn anak buah suami aku...so mmg kenal sgttt....=)
so bila aku kawen ngn si abi ni....die citer la...kebetulan masa tu Asrar kan nk naik nama die masa main pasukan selangor...mmg aku minatttt maaa...aku ni mmg gila bola ckit....so abi PAHAMMMMM....die pun tk kesahhhhh.....siap citer ngn aku...nasib baik tk jd abg ipar Asrar ni..lau tk popular ckitt....eee perasan laki aku nih.....ade la story si abi ngn akak asrar ni....biar lahhh....akak die tu pun dah selamat kawen thn lepas...igt lagi masa tu aku br je hbs pantang....mak die jemput si abi....so abi ngn aku pegi laaaa.....aku nmpk asrar pastu die senyum ...ohhhh.....so sweet.....hahahhaha...matik la lau abi baca......ala...jgn marah abangggg.....gurau je lahhh.....
wahhh..sudah pnjg upanya citer aku ni....so lau Asrarudin terbaca blog aku ni...jgn marah erk..akak citer psl asrar...saje nk mengenali Pemain Bola Sepak Kebangsaan Harimau Malaya....ko main hr tu mmg besttt akak Tabik springgg la ngn ko k....semoga ko berjaya selamanya lah....dh popular tu jgn lupa famili kt kmpg....ehheheeh.....=)[mcm la asrar ni nk buka blog aku...pasannnn]
k la korang...nnt aku update lg psl ASRARUDIN k....lau ade lg la....hahahha....hr ni luch lama...g mana korang?aku tk tau lg...tp yg beshhhh ptg nnt boss aku tkde....die dh start nk bercuti selama 2 minggu g oberseee....ehehheh...=P
k la.....cauuuuuuuuu..=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...