20 January 2011

Petang...

Jam menunjukkan sudah hampir pukul Lima petangg....lg 10 minit je lg...huhuu...=)


mak aiii...sudah petang rupanya....aku rasa cam pg je lagi....ahhahah...ober tau aku ni..tau la hr ni keje dauble triple ko dapat....sesuka je nk rasa pagi erk....ahhahah...=D


bila aku nak balik erk??jap je lagi...tp???mlm aku kene dtg balik la...smbung keje...dhsyat kan keje aku...igt dah leh blk terus upanya smbg lagi malam...bangla keje pun dah balik lepak sekarang...aku???..demi Negara,...aku korbankan segalanya....ahhaah..=P


Eh!ape plk aku merepek ni....hahahha...aku dh tk tau nk wat per...keje mmg keje..tp menunggu bos nk bg keje...br je siap...nnt mlam smbg balik...masyukkkkk....tp???[pk sendirik]


k la...saje melalut ptg2 ni...bg mengisi masa lapang aku kt opis...hahahah...janji aku update...abi a.k.a. suami aku...g Batang Kali ngn angah...ambik buaian...rezeki aku...tk pyh nk kene beli baru...buaian si zafran dh nak pth...itu pun dh nyawa2 ikan...nasib la adik ipar yg tersyg bg buaian anak die dulu...ehhehe...[save duit aku dan suami..wakakaka..=D]


k la...nnt aku melalut lg..tunggu mlm2 erk..baru romantik..ehhehe...k cauuuuu..=D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...